Online Donation

Sunday, January 9, 2011

AIA MANINAM AIA - נשימה של חיים חיים ואדם כבנו

היוצר שלנו כל כך אהב את העולם שהוא נתן את בנו יחידו, כל המאמין בו יחיה חיי נצח. אני כבר נצלב עם המשיח, ואני עדיין חיה, אני אומר לכם, בחיי ישו. החיים אני חי בגוף, אני חי לפי האמונה. אני אוהב בגלל הבן של אלוהים, שאהב אותי ונתן לי את עצמו ואת החיים שלי. וידעת בליבך כי הילד הוא הבורא, הוא נאמן, שומר את בריתו של אהבה אלף דורות עבור מי שאוהב אותו חייב לשמור את תורתו. אלוהים אוהב את האיש והאישה היודעים להבחין בין טוב לרע ולדעת לא לנטוש את הילד נאמן. אני אוהב את אלה שאוהבים המשיח, מי שמחפש אותי ימצא אותי במשיח, אשר הוא נצחי. הילד הוא הבורא שלנו מראה את אהבתו אלינו, הילד חשף את עצמו כבנו היחיד אל העולם כמו המזרקה של החיים, הילד אלוהים מספק את החיים שאנו יכולים להשיג באמצעות משנתו, אהבה הבורא שלנו, שעשו את המים, האוויר , האדמה, האש. אהבה היא רוח חיים שנשלחו אלינו כמו אחיו בשר אדם, כמו החיים חייהם כקורבן המכפר לסוף הבורות. אחים ואחיות, שכן אלוהים כל כך אהב את בנו, אנחנו גם צריכים לאהוב אחד את השני. פירות דובי עם הלב שלך זה יציג את האהבה של הבורא שלנו, כך שאנו מבינים ויודעים להסתמך על אהבת הבורא שלנו יש לילדים שלו. אלוהים הוא אהבה. שגר אהבה. חיי מלכות הבורא, הבורא את חייהם בה. אנחנו אוהבים מפני שהוא אהב אותנו תחילה. ואם מישהו אומר, אני אוהב את הבורא, אבל שונא את אחיו ואחיותיו, האדם הזה הוא שקרן, כי הוא מי לא יכול לאהוב את אחיו ואחיותיו, למי שלא אכפת לו לעזור, לא יכול לאהוב את אלוהים, שאותו לא פגשתי את ליבו. כך אנו יודעים מי הילדים של אלוהים הם, בוראנו שונא החלוקה שונאת: מי שלא עושה מה פקודות לבו הוא לא ילד של אלוהים, כך הוא זהה עבור כל מי שאינו אוהב את אחיו ואחיותיו. אף אחד לא יכול לשרת שני אדונים. מפני שהוא ישנא אחד אב אוהב את השני, או שהוא יוקדש אחת בז אחרים, אתה לא יכול לשרת הן את האל הבורא לבין אלוהים של שנאה עשוי זהב. האחים להיזהר מאוד לאהוב רק הבורא שלנו, לא לתת את עצמך כמנחה עגל הזהב. אני אוהב אותך אח ואחות, אבא ואמא הבורא שלי היא בי, הכוח שלי, האהבה שלי. לאהוב את אלוהים בכל לבבך ואת החיים. לאהוב את אלוהים עם כל הפירות של הלב והמוח. זהו החוק הראשון והגדול ביותר. החוק השני, אוהב את השכנים שלך ואת האחים והאחיות שלך בכל עת. אם אחיך או אחות ניתנות לך כבוד מצוקה, יודע שהאהבה שלך יהיה חולה, בידיעה כי האהבה שלך היא סוג, יודע שהאהבה שלך אינה קנאה, בידיעה כי האהבה שלך לא להתפאר, בידיעה כי האהבה שלך לא גאה, בידיעה כי האהבה שלך היא לא מנומס, יודע שהאהבה שלך היא לא עצמית המבקש, ביודעו כי האהבה שלך לא כועס בקלות, בידיעה כי האהבה שלך שומר שום תיעוד כדי לגרום לך להיפרד האחים והאחיות שלך, יודע כי האהבה שלך ייתן לך שום סיבה לשנוא את אחיך ואחותך, יודע שהאהבה שלך היא תענוג אלוהים, לא להרוס את האושר האחים שלך, אבל שמחה עם האמת, יודע כי זה תמיד מגן, תמיד נותן אמון, תמיד יש תקווה, אהבה תמיד לחפש את אלוהים לעולם אינו מאכזב, יודע שאלוהים נותן לנו, מקווה אמונה ואהבה, דרכנו אל מלכות אלוהים הוא זה: אוהבים אחד את השני כמו שאני אהבתי אותך, יודעים כי אנחנו לא מחפשים נקמה או טינה עם אחינו ואחיותינו, ואהבת לרעך וללמד את הילדים את חוכמת האהבה.

No comments:

Post a Comment